czwartek, 11 października 2012

Wakacyjne kamyczki- zamówienie pani Sylwii.







15 komentarzy:

  1. I znowu mi "wcięło" tekst pod fotkami... grrrr =/ dopisuję, więc tutaj.

    To już ostatnia część z wakacyjnymi wspomnieniami w formie biżutek =}
    Witam serdecznie nowe buźki, które zasiliły grono sympatyków mojego bloga =D
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    Ps. Zapraszam również do zapisania się na moje cukierki:
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/2012/09/asiek-rozdaje-cukierki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu Kochana!!! ♥
    Ten pomysł z KAMIENIAMI jest obłędny - cudna biżuteria... prześliczna. Dziękuję Ci za wszystko skarbeczku :)***

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, piękna oprawa dla zbieranych latem kamyków! Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, zapomniałam o zaproszeniu:
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2012/10/wyzwanie-2-czas-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Bransoletka z kamieniami jest genialna. Świetny pomysł, jak ty w ogóle na niego wpadłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę niezwykła biżuteria...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, bransoletka najbardziej w moim typie. Te zielone krakle na bransoletce wyglądają jak kłaczki mchu :)
    A próbowałaś edytować posty po ich opublikowaniu? Sama często muszę zmieniać po opublikowaniu. Bywa że przeczytam kilka razy i wydaje mi się w porządku a jak opublikuję ...dostaję wypieków ze złości że takie cuś pościłam... należę do osób które powinny pisać i mówić jak najmniej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo oryginalne prace:) super to wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna biżu :)
    Taka naturalna - bo z kamieniami.
    Podoba mi się :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Biżuteryjne cudeńka powstały w Twoich dłoniach z kamyków. Ja będąc na plaży nie mogę odmówić sobie zbierania kamyków. Są takie płaskie, kolorowe i śliczne. Zawsze zabieram ze sobą kilka, ale zazwyczaj długo czekają na jakiekolwiek pomysły. Świetnie nadają się jednak na decoupage.

    OdpowiedzUsuń
  11. alez masz pomysły! ten błekit super wygląda w zawieszce♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo, a jeszcze bardziej za konstruktywną krytykę =}