piątek, 1 czerwca 2012

WYNIKI  CANDY   =}

Dziękuję za Wasz udział w mojej skromnej rozdawajce. Co by nie przedłużać przechodzę do losowania =p
Wszelkie skargi i zażalenia, proszę kierować do mojej siostry, bo to jej łapki będą losowały =D


 
 
 



Serdecznie GRATULUJĘ i proszę o przesłanie Twoich danych, do wysyłki na: keisa88@vp.pl

Pozostałym buźkom jeszcze raz bardzo Dziękuję i życzę miłej nocki, bo męczę tego posta od ponad godziny- internet znowu mi świruje i nie mogę publikować... a obiecałam, że dzisiaj będzie losowanie.

Pozdrawiam cieplutko =}
Asiek


19 komentarzy:

  1. O matko! Nareszcie się udało, są wyniki, ale kilka fotek mi wcięło, a tekst wpisywałam chyba z pięć razy! Nie wspominając o polskiej łacinie, jakiej używałam...
    Przepraszam, że tak późno ;}

    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczną siostrę:))) Dziękuję za zabawę i szczerze zazdroszczę tej czterolistnej:) Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję,że i bez koniczynki będę szczęśliwa;-)))
    Czego i wylosowanej , fundatorce i losującej życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę wygranej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje:))
    jaka szkoda, ze to nie ja...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za zabawę i gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Szczęściary i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :) i dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię do zabawy "czytanie jest cool":))

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja To ja To ja :):):):):):):) Dziękuję za zabawę i cieszę się ogromnie! :)
    (a siostra faktycznie śliczna)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję szczęściarze z góry ;) I dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje dla szczęściary :) i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! A mi znów nie pokazuje uaktualnień u Ciebie... No co za gamoń ten bloger!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie mi też;((( bububu, ale gratuluję i dziękuję za zabawę;)pozdrawiam

      Usuń
  15. gratulacje i dzięki za miłą zabawę :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo, a jeszcze bardziej za konstruktywną krytykę =}