piątek, 2 grudnia 2011

ANIOŁKI Z MASY SOLNEJ =}

     Dzisiaj pochwalę się aniołkami z masy solnej. Może ktoś przekona się do tej techniki i sam spróbuje coś stworzyć... Przepis na moją masę solną umieszczam na końcu postu =}
A teraz dość gadania, Zapraszam do obejrzenia moich poczynań ;}

Aniołki- pionierzy =}


Następna tura leżakująca w piekarniku =}


A teraz obiecany przepis na masę solną, z którego ja korzystam:

- 1 szklanka soli
- 2 szklanki mąki
- ciepła woda
- olej jadalny ( nie więcej niż 0,5 łyżeczki do herbaty)
- 2 łyżki kleju do tapet (ja używam kleju w proszku)

Sypkie produkty wsypać do miski dodać olej i stopniowo dodawać wodę wyrabiając "ciasto".


Dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami i serdecznie witam nowe Buźki, które dołączyły do Obserwatorów =}
Pozdrawiam cieplutko- iście wiosennie ;}
Asiek

11 komentarzy:

  1. aniołki są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i wesolutkie aniołki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jest wszystko, co lubię:). Anioły, wianki i kwiatki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu ale się uśmiałam jak je oglądałam, co jeden to fajniejszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesympatyczne aniołki! I ja postanowiłam spróbować, pierwsze lepioszki mam już za sobą jeszcze tylko pomalować. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najfajniejsze są anielskie miny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne!!!!I te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki cudne! Fajnie,że podałaś przepis. Z pewnością i my zrobimy nasze rodzinne aniołki. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. odlotowe aniołki stworzylas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne te aniołeczki, ten w zielonej sukience szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo, a jeszcze bardziej za konstruktywną krytykę =}