poniedziałek, 28 listopada 2011

WIANEK =}

    Oglądałam Wasze cudowne wiankowe dzieła i tak mnie wzięło, że zapragnęłam sobie taki zrobić. I taadaam oto jest, mój pierwszy w życiu, wianek jaki stworzyłam. I tutaj chylę czoła przed koleżanką blogową, która zrobiła kursik na wianek, którego bazą nie jest drut, lecz gazeta =} Niestety mimo moich usilnych starań, nie mogę trafić na ten pościk, więc nie zrobię odnośnika do kursu =/ Przepraszam.

A oto i wianeczek, który zdobi łazienkę =}


Wcześniej wisiała tam sobie samotnie rozgwiazda.



A teraz ma mechowe towarzystwo z perełkami ;}




Tak czasem patrzę na tą rozgwiadkę i nie mogę wyjść z podziwu, że gdzieś tam żyje sobie takie stworzonko, jakby z innego świata...

Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony ślad w postaci komentarzy.
Pozdrawiam cieplutko =}
Asiek

7 komentarzy:

  1. wianuszek uroczy no i tworzy piekną parę z rozgwiazdą...
    coż ja tez jeszcze nigdy w życiu wianka nie robiłam i nadal się nie zanosi, wiec chylę czoła....

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu super dekoracja, taką lub podobną można zawiesić przed wejściem do domu. Też będzie ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wianek ,slicznie wyglada razem z rozgwiazdą :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się przymierzam do zrobienia wianków ale takich z tkaninami i taśmami.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za udział w moim candy, ale masz talent, kwiatki z rolki po papierze, albo bransoletka z guzików bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero teraz przeczytałam Twoją radę dotyczącą zdjęć, oczywiście, że się nie obrażę, doskonale wiem, że dużo im brakuje do ideału, zawsze staram się zrobić kilka fotek danego biżutka, a później wybieram najlepsze, ale większość nie wiem dlaczego wychodzi niewyraźne, albo ciemne, te z lampą robione są funkcją makro i wychodzą najlepiej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo, a jeszcze bardziej za konstruktywną krytykę =}