środa, 21 listopada 2012

Bransoletka.

8 komentarzy:

  1. Witajcie kochane =D
    Niestety nadal mam potworne problemy z umieszczaniem postów... brakuje fotek o tekście nie wspomnę!
    Dlatego tutaj skrobnę do Was parę słów ;p
    Bardzo Dziękuję za odwiedzinki i przemiłe komentarze, witam Serdecznie nowo przybyłe Osóbki podglądające =D
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam dodać, że w bransoletce okoralikowane zostały czarne szklane kaboszonki. To moja pierwsza bransoletka zrobiona w tej technice, więc proszę o wyrozumiałość ;p miałam więcej fotek, ale niestety- mimo wielu moich prób nie udało się ich umieścić w poście...
      No! to do miłego =D

      Usuń
  2. zielona piękność:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest genialna. Cudownie zielona.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie po wyróżnienie i na małe candy

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Jaka fajna bransa - wygląda jakby była utkana z mchu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam się na technikach, ale efekt super. Gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo, a jeszcze bardziej za konstruktywną krytykę =}