czwartek, 15 grudnia 2011

JAK UGRYŹĆ TEN PROBLEM ?!

Od wczoraj nie mogę wejść w zakładkę "Projekt"- pojawia się poniższy komunikat.
Czy ktoś ma też taki problem? Niczego wcześniej nie zmieniałam, ani nie edytowałam... =/ 
Co z tym fantem zrobić?

"Niestety, nie możemy zrealizować tego żądania.
Zgłaszając ten błąd Pomocy technicznej Bloggera lub grupie Pomocy Bloggera:
  • Opisz czynności wykonywane przed wystąpieniem tego błędu.
  • Podaj następujący kod błędu i dodatkowe informacje.
bX-l4u1mh
Dodatkowe informacje
blogID: 7228079476789132410 host: www.blogger.com uri: /display
Te informacje pomogą nam prześledzić Twój problem i znaleźć jego rozwiązanie. Przepraszamy za niedogodności.

Znajdź pomoc
Sprawdź, czy ktoś jeszcze ma ten sam problem: poszukaj kodu bX-l4u1mh w grupie pomocy Bloggera.
Jeśli wyszukiwanie nie da żadnych wyników, możesz rozpocząć nowy temat. Pamiętaj, aby w wiadomości podać kod bX-l4u1mh."

8 komentarzy:

  1. Miałam wczoraj podobny problem i wylogowałam się .Po kilku godzinach ,gdy ponownie się zalogowałam problem sam zniknął.
    Może u Ciebie będzie podobnie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed chwilka sprawdziłam i nie mam tego problemu ,nie wiem co to może być..( ale ci pomogłam nie ma co:))pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też nie ma tego, ale doświadczenia z blogerem są takie, ze czasem coś sie zaczyna dziać,a potem samo sie naprawia...
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochane za odzew, trochę mnie uspokoiłyście. A przed momentem sprawdziłam tą zakładkę i komunikatu nie ma. Ufff!
    Wyszłam na niezłą panikarę ;D
    Pozdrawiam cieplutko =*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się tak zrobiło, cudowałam szukałam odpowiedzi i nic konkretnego nie znalazłam ... ale zrobiłam coś takiego, zobacz czy u góry po prawej tam gdzie ,,wyloguj,, przed tym napisem pisze ,,zaktualizuj interfejs,, nie wiedziałam o co chodzi ale nacisnełam ,,z myśla trudno niech się dzieje co chce,, ale coś drgneło, inna strona, i słabo widoczne ikonki ale chyba łatwiejszy bo jest wszystko, tylko trzeba uważac żeby żle coś nie nacisnąć, łatwo można zmnienić co się nie chciałoby.jedynie co mnie denerwuje to okno wuskakujące, jak się pokarze Tobie to kliknij ok i nic więcej, napisz czy pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Asiu miałam taką chorobę blogera, dzisiaj sam się wyleczył i wszystko działa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu bloger już tak ma...czasem jest jakiś błąd a potem samo się naprawia...pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też tak miałam ostatnio. Wyczytałam, ze powinnam się wylogować i zrestartować komuter i zadzaiłało. I w między czasie zpróbować otworzyć z innej przeglądarki intrnetowej (to pominęłam bo mam tylko jedna zainstalowaną) ale wylogowanie i zrestartowanie pomogło. Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo, a jeszcze bardziej za konstruktywną krytykę =}